Ons geluksteam staat altijd voor je klaar.
Veelvoorkomende aankoopvragen beantwoord
Bestellen en versturen
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij proberen alle bestellingen zo snel mogelijk te versturen! De meeste bestellingen gaan de volgende werkdag nog de deur uit.
Een account kan je aanmaken door naar de mijn account pagina te gaan. Ook tijdens het afrekenen kan je een account aanmaken.
Hoe wijzig ik mijn verzendadres?
Dit kan je in jouw account doen of ons een mailtje sturen!
Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
Je wordt op de hoogte gehouden van jouw bestelling. Je ontvangt een email die betrekking heeft op jouw order status. Heb je toch vragen mail of bel dan even!
Als je een artikel wilt ruilen
Retourneren en ruilen
Het is geen probleem om bij ons je bestelling of een gedeelte van je bestelling te retourneren. Wij dienen de retourzending binnen 14 dagen nadat jij de order hebt ontvangen binnen te hebben, anders kunnen we hem niet meer verwerken. De kosten hiervan zijn voor eigen rekening.
Ik heb een verkeerd item ontvangen
Neem direct contact met ons op via info@bllits.nl, dan proberen we het zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Mijn pakket is beschadigd geleverd
Neem direct contact met ons op via info@bllits.nl, dan proberen we het zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Waar moet ik mijn geautoriseerde retourzending naartoe sturen?
Ons retour adres is:
Bllits
Ambachtsgang 1
4761 CS Zevenbergen
Hoe ontvang ik klantenondersteuning?
Je kunt altijd contact met ons opnemen via info@bllits.nl of 0168371574. Natuurlijk ben je ook welkom in onze winkel!
Wat moet ik doen als ik een onjuist verzendadres heb ingevoerd?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@bllits.nl of bel ons op 0168371574.
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb verzonden?
Dit is helaas niet altijd mogelijk, maar neem in ieder geval contact met ons op mocht je een bestelling willen wijzigen.